1402-12-22 13:45
181
0
89150
فرمانده سپاه گرگان:

«رمضان» فرصتی برای تحقق «حول حالنا» است

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه «رمضان» گنجینه نورانی قرآن کریم است، گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای تحقق «حول حالنا» است.

محمود علیخانی ظهر امروز با گرامیداشت فرا رسیدن ماه پرفضیلت رمضان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای تحقق «حول حالنا» است و متقارن شدن بهار قرآن با بهارت طبیعت توفیقی است که باید از آن بهره کافی را ببریم.

* توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در ماه رمضان برای نیازمندان

وی از توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: تعداد ۵ هزار بسته معیشتی به صورت غیرمتمرکز و یکهزار بسته معیشتی به صورت متمرکز در ایام مبارک رمضان بین نیازمندان شهرستان گرگان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با تاکید بر اینکه امروز مزین به روز شهدا است، خاطرنشان کرد: همه شهدای ما رسالت پاسداری دارند بسیاری از شهدای عزیز ما در ماه مبارک رمضان به درجه رفیع شهادت نائل شدند باید نام و یاد شهدا را همواره زنده نگهداریم زیرا عزت کشورمان را مدیون خون مطهر شهدا هستیم.

علیخانی نسل‌کشی مردم مظلوم غزه توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کرد و گفت: تنها موفقیت رژیم اشغالگر و کودک‌کش اسرائیل، نسل‌کشی در غزه است ان‌شاءالله به زودی شاهد ریشه‌کن شدن این غده سرطانی از کره خاکی خواهیم بود.

* مردم محکم پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستادند

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ابراز کرد: دشمن همواره با تزریق بذر ناامیدی سعی بر نابودی جمهوری اسلامی ایران را دارد و مردم همواره نشان دادند که محکم پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستادند.

علیخانی اظهار کرد: دشمن بیش از یکسال تلاش کرد تا مردم در انتخابات اسفندماه جاری شرکت نکنند اما حضور دشمن‌شکن مردم پای صندوق‌های رای را مشاهده کردیم.

وی جهادتبیین را یک امر ضروری و حیاتی برشمرد و افزود: در سال ۱۴۰۳ بنا داریم جهادتببین و تبیین دستاوردهای انقلاب را به صورت ویژه‌تری در دستور کار قرار دهیم و تدابیر رهبری را جامعه عمل بپوشانیم.

فرمانده سپاه گرگان از مردم خواست در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حضور حداکثری و پرشوری داشته باشند و این روز مبارک که به نام روز قدس نامگذاری شده است فریاد نابودی رژیم کودک‌کش و جعلی اسرائیل را سردهند.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.